SIKER ÉS FENNTARTHATÓSÁG - Különleges képzési program társadalmi vállalkozást tervezőknek és működtetőknek

International Relations
November 13, 2018
A NESsT és az IFKA egy európai uniós program keretében hamarosan tréning sorozatot indít társadalmi vállalkozás indításról, működtetésről, érdekes és fontos témák mentén ...

MEGHÍVÓ
 

SIKER ÉS FENNTARTHATÓSÁG - Különleges képzési program társadalmi vállalkozást tervezőknek és működtetőknek*

Kiknek szól a képzés?

Neked szól ez a program, ha

  • szeretnéd jobbá tenni a környezetedet, a közösséget magad körül, van ötleted is, hogy mit kellene csinálnod, és szeretnéd, ha ez pénzügyileg is fenntartható lenne, vagy
  • szeretnél társadalmi vállalkozást indítani, már van üzleti terved, és szeretnéd szakértők segítségével tovább fejleszteni, vagy
  • társadalmi vállalkozást működtetsz, és szívesen bővítenéd a tudásodat, vagy
  • társadalmi vállalkozásban dolgozol, és szeretnél másokkal találkozni, akik hasonló cipőben járnak, mint te, vagy
  • olyan vállalkozást működtetsz, amelyben fontosak az értékek is, amelyet létrehozol, és szeretnéd ezt az oldalát a tevékenységednek fejleszteni, vagy
  • szeretnéd a piaci jelenlétedet növelni, esetleg új piacokra lépni, akár külföldön is, vagy
  • bővítenéd a pénzügyi ismereteidet, hogy hosszú távon gazdaságilag sikeres legyen a vállalkozásod, vagy
  • úgy gondolod, jó lenne külső pénzforrásokhoz jutni, érdekel, hogy milyen lehetőségek vannak számodra,, vagy
  • minden érdekel, ami erősíti, sikeresebbé teszi a társadalmi célokat is kitűző vállalkozásodat és kész vagy újat tanulni ennek érdekében.

De persze jöhetsz akkor is, ha egyszerűen érdekel a téma.

Miért különleges ez a képzés?

Sokféle képzés volt már elérhető társadalmi vállalkozás témában. Ez a képzés azokra a területekre fókuszál erőteljesebben, amelyek a társadalmi vállalkozások többségének kihívást jelentenek. Mégsem veszi igénybe túlságosan a résztvevők idejét, mivel az egyenként 4 órás tantermi modulokat e-learning anyagok támogatják. Ez utóbbiak részletes elméleti anyagokat, jó gyakorlatokat tartalmazó videókat, szakértői interjúkat tartalmaznak. Ezek az anyagok egy nemzetközi projekt csapatának tudását és tapasztalatait ötvöző közös fejlesztés eredményeként születtek meg. Az e-learning tananyagok regisztráció után szintén elérhetők.

A képzés részletes tartalma

A képzés moduljai a következők:

1. Társadalmi innováció társadalmi vállalkozással: tervezés business canvas model használatával

2. Társadalmi vállalkozások marketing tevékenysége, különös tekintettel a közösségi média alkalmazására

3. Piaci lehetőségek határon innen és túl - hogyan érjünk el új piacokat

4. Kihívások a társadalmi vállalkozások menedzsmentjében, fókuszban a társadalmi hatás tervezése és mérése, valamint a hátrányos helyzetű csoportokhoz tartozó munkavállalók beillesztése

5. Pénzügyi tervezés eszközei, hogyan legyen pénzügyileg fenntartható a társadalmi vállalkozás – források bevonásának lehetőségei

6. Védjük meg, ami a mienk – a szellemi tulajdonvédelem leghasznosabb eszközei társadalmi vállalkozások számára

A képzések időpontja, helyszíne

  1. Vállalkozás tervezése - 2018. november 26, helyszín: IFKA Nonprofit Kft, Budapest, Andrássy u. 100, 9:00-13:00
  2. Marketing - 2018. november 26, helyszín: IFKA Nonprofit Kft, Budapest, Andrássy u. 100, 14:00-18:00
  3. Piaci lehetőségek - 2018. december 3, helyszín: IFKA Nonprofit Kft, Budapest, Andrássy u. 100, 9:00-13:00
  4. Menedzsment - 2018. december 3, helyszín: IFKA Nonprofit Kft, Budapest, Andrássy u. 100, 14:00-18:00
  5. Pénzügyi fenntarthatóság - 2019. január 9 helyszín: IFKA Nonprofit Kft, Budapest, Andrássy u. 100, 9:00-16:00
  6. Szellemi tulajdonvédelem a gyakorlatban - 2019. január 9, helyszín: IFKA Nonprofit Kft, Budapest, Andrássy u. 100, 9:00-13:00

A képzés oktatói, módszertana

A képzést a NESsT tapasztalt trénerei tartják, interaktívan, a résztvevők saját problémáira, fejlesztésére fókuszálva.

Ki jelentkezhet?

Minden érdeklődőt nagy szeretettel várunk, minél több modulra jelentkezzetek, de lehet jönni akár csak egy modulra is. A részvétel nem igényel előképzettséget, egy szervezettől jöhettek többen is.

Mennyibe kerül a képzés?

Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.Az online jelentkezéshez kattintson IDE. Regisztráljon minél hamarabb, hogy ne maradjon le!

Figyelem! A regisztrációhoz a fent található linken először a felületre kell regisztrálni, majd az "Események" menüpont alatt találja meg az egyes modulok offline képzéseit, amelyekre egy rövid kérdőív kitöltésével tud jelentkezni. 



* A képzés a SENSES projekt kertében valósul meg, amelyet az Europai Unio Regionális Fejlesztési Alapja támogat. A programról részletesebben az alábbi linken tájékozódhat: http://www.interreg-danube.eu/senses

News

International Relations
DanubeChance2.0 és Finance4SocialChange nemzetközi projektek zárókonferenciája
November 29, 2021
November 23 és 25 között Budapesten tartották meg a DanubeChance2.0 és Finance4SocialChange nemzetközi projektek hibrid zárókonferenciáját, ahol a magyarországi, ausztriai, németországi, szlovákiai, szerbiai és szlovéniai projektpartnerek beszélgetéseinek középpontjában a nehézséggel küzdő, illetve újrakezdő vállalkozók ügye volt.
International Relations
Elérhető a Régiók feltérképezése c. tanulmány
August 26, 2021
Az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország Együttműködési Program keretében a két érintett ország először feltérképezte a határokon átnyúló régiókat és összegyűjtötte az ágazatspecifikus megfigyeléseiket a vállalatok legfőbb akadályait illetően. A körforgásos gazdaság és az ökoinnováció területén folytatott kutatások és felmérések nyomán a partnerek elkészítették a Régiók feltérképezése című tanulmányt, amely az alábbi linken érhető el.
International Relations
Mentorprogram a vállalkozások támogatására - második esély a vállalkozói szférában
May 19, 2021
A DanubeChance 2.0. fő célja a tanulás lehetőségének elősegítése a politikai döntéshozók és a kormányzati szervek, kutatóintézetek és egyetemek, valamint a pénzügyi nehézségekkel küzdő vállalkozások, illetve az üzleti vállalkozásokat támogató szervek és a nyilvánosság között. A projekt célja olyan irányelvek kidolgozása, amelyek lehetővé teszik, hogy a korábban nehéz helyzetbe jutott, a Duna régióban tevékenykedő vállalkozók újrakezdhessenek.
International Relations
Finance 4 Social Change - közönségdíjasok
December 2, 2020
A Finance 4 Social Change projekt keretében szervezett AIRCompetition nemzetközi társadalmi vállalkozás verseny első döntőjében két magyar vállalkozás vihette haza a közönségdíjat.
International Relations
Finance4SocialChange projekt – üzleti támogató
November 11, 2020
Az UniCredit a Finance 4 Social Change nemzetközi projekt fő partnere a társadalmi hatású banki tevékenység (THBT) programján keresztül, egy becsületesebb és befogadóbb társadalom kiépítése érdekében.
International Relations
Fókuszban a krízisben lévő és az újrakezdő vállalkozók
October 7, 2020
A REBORN projekt online zárórendezvényén olasz, spanyol, görög, lengyel és magyar partnerek mutatták be az újrakezdő vállalkozások támogatásának lehetőségeit és példáit. A programot a Fejlesztési Ügynökségek Európai Szövetsége (EURADA) moderálta.
This website uses cookies to function. By continuing to browse this site, you agree to the use of cookies stored on your computer.