SIKER ÉS FENNTARTHATÓSÁG - Különleges képzési program társadalmi vállalkozást tervezőknek és működtetőknek

Nemzetközi kapcsolatok
2018. november 13.
A NESsT és az IFKA egy európai uniós program keretében hamarosan tréning sorozatot indít társadalmi vállalkozás indításról, működtetésről, érdekes és fontos témák mentén ...

MEGHÍVÓ
 

SIKER ÉS FENNTARTHATÓSÁG - Különleges képzési program társadalmi vállalkozást tervezőknek és működtetőknek*

Kiknek szól a képzés?

Önnek szól ez a program, ha

  • szeretné jobbá tenni a környezetét, a közösséget maga körül, van ötlete is, hogy mit kellene csinálni, és szeretné, ha ez pénzügyileg is fenntartható lenne, vagy
  • szeretne társadalmi vállalkozást indítani, már van üzleti terve, és szeretné szakértők segítségével tovább fejleszteni azt, vagy
  • társadalmi vállalkozást működtet, és szívesen bővítené a tudását, vagy
  • társadalmi vállalkozásban dolgozik, és szeretne másokkal találkozni, akik hasonló cipőben járnak, mint Ön, vagy
  • olyan vállalkozást működtet, amelyben fontosak az értékek is, amelyet létrehoz, és szeretné ezt az oldalát a tevékenységének fejleszteni, vagy
  • szeretné a piaci jelenlétét növelni, esetleg új piacokra lépni, akár külföldön is, vagy
  • bővítené a pénzügyi ismereteit, hogy hosszú távon gazdaságilag sikeres legyen a vállalkozása, vagy
  • úgy gondolja, jó lenne külső pénzforrásokhoz jutni, érdekli, hogy milyen lehetőségek vannak számára, vagy
  • minden érdekli, ami erősíti, sikeresebbé teszi a társadalmi célokat is kitűző vállalkozását és kész újat tanulni ennek érdekében.

De persze jöhet akkor is, ha egyszerűen csak érdekeli a téma.

Miért különleges ez a képzés?

Sokféle képzés volt már elérhető társadalmi vállalkozás témában. Ez a képzés azokra a területekre fókuszál erőteljesebben, amelyek a társadalmi vállalkozások többségének kihívást jelentenek. Mégsem veszi igénybe túlságosan a résztvevők idejét, mivel az egyenként 4 órás tantermi modulokat e-learning anyagok támogatják. Ez utóbbiak részletes elméleti anyagokat, jó gyakorlatokat tartalmazó videókat, szakértői interjúkat tartalmaznak. Ezek az anyagok egy nemzetközi projekt csapatának tudását és tapasztalatait ötvöző közös fejlesztés eredményeként születtek meg. Az e-learning tananyagok regisztráció után szintén elérhetők.

A képzés részletes tartalma

A képzés moduljai a következők:

1. Társadalmi innováció társadalmi vállalkozással:  tervezés business canvas model használatával

2. Társadalmi vállalkozások marketing tevékenysége, különös tekintettel a közösségi média alkalmazására

3. Piaci lehetőségek határon innen és túl - hogyan érjünk el új piacokat

4. Kihívások a társadalmi vállalkozások menedzsmentjében, fókuszban a társadalmi hatás tervezése és mérése, valamint a hátrányos helyzetű csoportokhoz tartozó munkavállalók beillesztése

5. Pénzügyi tervezés eszközei, hogyan legyen pénzügyileg fenntartható a társadalmi vállalkozás – források bevonásának lehetőségei

6. Védjük meg, ami a mienk – a szellemi tulajdonvédelem leghasznosabb eszközei társadalmi vállalkozások számára


A képzések időpontja, helyszíne

1. Vállalkozás tervezése - 2018. november 26.
Helyszín: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. (1062 Budapest, Andrássy u. 100) Időpont: 9:00-13:00

 
2. Marketing 2018. november 26.
Helyszín: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. (1062 Budapest, Andrássy u. 100), Időpont: 14:00-18:00

 
3. Piaci lehetőségek 2018. december 3.
Helyszín: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. (1062 Budapest, Andrássy u. 100), Időpont: 9:00-13:00

4. Menedzsment
2018. december 3.
Helyszín: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. (1062 Budapest, Andrássy u. 100), Időpont: 14:00-18:00

5. Pénzügyi fenntarthatóság
2019. január 9.
Helyszín: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. (1062 Budapest, Andrássy u. 100), Időpont: 9:00-16:00

6. Szellemi tulajdonvédelem a gyakorlatban
2019. január 9. 
Helyszín: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. (1062 Budapest, Andrássy u. 100), Időpont: 16:00-18:00


A képzés oktatói, módszertana

A képzést a NESsT tapasztalt trénerei tartják, interaktívan, a résztvevők saját problémáira, fejlesztésére fókuszálva.

Ki jelentkezhet?

Minden érdeklődőt nagy szeretettel várunk! A modulokra külön-külön is van lehetőség jelentkezni, azonban érdemes a tréninget modulról modulra végigcsinálni. A részvétel nem igényel előképzettséget, egy szervezettől jöhettek többen is.

Mennyibe kerül a képzés?

Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.Az online jelentkezéshez kattintson IDE. Regisztráljon minél hamarabb, hogy ne maradjon le!

Figyelem! A regisztrációhoz a fent található linken először a felületre kell regisztrálni, majd az "Események" menüpont alatt találja meg az egyes modulok offline képzéseit, amelyekre egy rövid kérdőív kitöltésével tud jelentkezni. 


A képzés a SENSES projekt kertében valósul meg, amelyet az Europai Unio Regionális Fejlesztési Alapja támogat. A programról részletesebben az alábbi linken tájékozódhat: http://www.interreg-danube.eu/senses

 

Hírek

Nemzetközi kapcsolatok
DanubeChance2.0 és Finance4SocialChange nemzetközi projektek zárókonferenciája
2021. november 29.
November 23 és 25 között Budapesten tartották meg a DanubeChance2.0 és Finance4SocialChange nemzetközi projektek hibrid zárókonferenciáját, ahol a magyarországi, ausztriai, németországi, szlovákiai, szerbiai és szlovéniai projektpartnerek beszélgetéseinek középpontjában a nehézséggel küzdő, illetve újrakezdő vállalkozók ügye volt.
Nemzetközi kapcsolatok
Elérhető a Régiók feltérképezése c. tanulmány
2021. augusztus 26.
Az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország Együttműködési Program keretében a két érintett ország először feltérképezte a határokon átnyúló régiókat és összegyűjtötte az ágazatspecifikus megfigyeléseiket a vállalatok legfőbb akadályait illetően. A körforgásos gazdaság és az ökoinnováció területén folytatott kutatások és felmérések nyomán a partnerek elkészítették a Régiók feltérképezése című tanulmányt, amely az alábbi linken érhető el.
Nemzetközi kapcsolatok
Mentorprogram a vállalkozások támogatására - második esély a vállalkozói szférában
2021. május 19.
A DanubeChance 2.0. fő célja a tanulás lehetőségének elősegítése a politikai döntéshozók és a kormányzati szervek, kutatóintézetek és egyetemek, valamint a pénzügyi nehézségekkel küzdő vállalkozások, illetve az üzleti vállalkozásokat támogató szervek és a nyilvánosság között. A projekt célja olyan irányelvek kidolgozása, amelyek lehetővé teszik, hogy a korábban nehéz helyzetbe jutott, a Duna régióban tevékenykedő vállalkozók újrakezdhessenek.
Nemzetközi kapcsolatok
Finance 4 Social Change - közönségdíjasok
2020. december 2.
A Finance 4 Social Change projekt keretében szervezett AIRCompetition nemzetközi társadalmi vállalkozás verseny első döntőjében két magyar vállalkozás vihette haza a közönségdíjat.
Nemzetközi kapcsolatok
Finance4SocialChange projekt – üzleti támogató
2020. november 11.
Az UniCredit a Finance 4 Social Change nemzetközi projekt fő partnere a társadalmi hatású banki tevékenység (THBT) programján keresztül, egy becsületesebb és befogadóbb társadalom kiépítése érdekében.
Nemzetközi kapcsolatok
Fókuszban a krízisben lévő és az újrakezdő vállalkozók
2020. október 7.
A REBORN projekt online zárórendezvényén olasz, spanyol, görög, lengyel és magyar partnerek mutatták be az újrakezdő vállalkozások támogatásának lehetőségeit és példáit. A programot a Fejlesztési Ügynökségek Európai Szövetsége (EURADA) moderálta.
Az oldal sütiket használ működéséhez. Az oldal használatával hozzájárul, hogy az sütiket tárolhat számítógépén.